דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעצב חדרי ילדים בלי בעיה 

מאת    [ 29/08/2011 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 4361 פעמים ]

עיצוב חדרי ילדים הוא דבר חשוב וגדול שנועד להפוך את חייהם של הילדים למהנים ויפים יותר. יש הורים שמשקיעים את כל נשמתם בעיצוב החדר של הילד הראשון אבל בחדרים של הילדים שבאים אחריו הם לא משקיעים כלל וזו טעות, כי כל הילדים זקוקים לחדר שיהיה להם נעים וכיף בו. עיצוב חדרי ילדים דורש תכנון רב וחשיבה פרקטית יחד עם יצירתיות והתחשבות במה שהילדים רוצים ואוהבים.

קודם כל, בעת עיצוב חדרי ילדים יש לתכנן את הרהיטים שרוצים שיהיו בחדר ועדיף להכניס לתוך החדר כמה שפחות רהיטים, בעיקר אם החדר קטן מאוד כדי שיהיה לילד כמה שיותר מקום להסתובב. ברור שבכל חדר צריך ארון בגדים, מיטה וספרייה להכין בה שיעורים ולשים עליה את הספרים, המחשב וכל מה שהילד צריך ללימודים.

חדרי ילדים מעוצבים צריכים להיות יפים אך במקביל הם צריכים להיות גם פרקטיים ונוחים, לכן כל הרהיטים שבחדר צריכים להיות מהאיכות הטובה ביותר, אם זה הכיסא, המיטה או כל פריט חשוב אחר. אם רוצים לשמח את הילדים אפשר לקנות רהיטים חדשים, ואין ספר שצריך במידה והישנים לא איכותיים מספיק, או לתת לרהיטים מראה חדש עם צבע.

בשביל להשיג חדרי ילדים מעוצבים יש לצבוע את הקירות. אם כבר צובעים, רצוי לתת לקירות מגע אישי ומיוחד בעזרת טפטים או דוגמאות שיתנו מסגרת לחדר. אם מחליטים לצבוע את הרהיטים או לרכוש רהיטים חדשים צריך שתהיה התאמה מסוימת בין צבע הקירות לצבע של הרהיטים. עדיף תמיד לשמור על צבעים בהירים. לא חייבים גוונים משעמים של לבן, אך צריך לבחור מכל צבע שרוצים גוון בהיר כדי שהחדר יהיה מואר וייראה גדול יותר.

הורים שרוצים חדרי ילדים מעוצבים חייבים להתייעץ על כל צעד שלהם עם הילדים כי הילדים צריכים בסופו של דבר להיות בחדר כל הזמן. כדי ששיתוף הפעולה בעת עיצוב של חדרי ילדים יהיה משתלם ויעיל ההורים צריכים לקחת בחשבון את רצונות הילדים (למשל, איזה צבעים הם הכי אוהבים, איזה רהיטים מוצאים חן בעיניהם מבחינת העיצוב ועוד) ובמקביל לבדוק את האיכות של הדברים. למשל, הילדים ירצו מיטה בגלל העיצוב שלה ובגלל שנוח להם כשהם שוכבים עליה וההורים יוודאו שהמזרון הוא איכותי ושהמיטה חזקה ויציבה.

לסיכום: חדרי ילדים הם יותר מעוד חדר בבית, הם ממלכה קטנה. כדי שלילדים יהיה נעים וכיף בהם וכדי שיוכלו להתחיל כל יום עם אנרגיות טובות, חדרי ילדים צריכים להיות יפים וכל פריט בהם חייב להיות עם איכות ללא פשרות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב